Kvak.com

X Factor: Aleš Uranjek izbral ... domov odšla Ana Soklič

ponedeljek, 11. junij 2012
X Factor, Ana Soklič, Alma Merklin, Matija Jahn, IN&OUT, Demetra Malalan
Aleš Uranjek je bil tisti žirant, ki je tokrat dal odločilni glas o tem, kdo se mora posloviti od nadaljnjih nastopov v šovu X Factor. Najmanj glasov gledalcev sta si priborili Alma Merklin in Ana Soklič. Jadranka Juras in Damjan Damjanovič sta seveda glasovala vsak za svojo varovanko, Uranjek pa je Ano poslal domov predvsem zaradi njenega na trenutke težavnega vedenja v zaodrju, češ, na glasbeni sceni se lahko obdržijo le stabilne osebnosti. V oddaji pred velikim finalom se bodo poleg Alme pomerili še Demetra Malalan, Matija Jahn in skupina IN&OUT.
Komentarji:
  1. Felix pravi:
    11.6.12 ob 01.57

    Ana Soklič pa zagotovo ne bo varovanka Uranjekove agencije Uran. :))) Osebno mislim, da je zanjo boljše, da je izpadla. Realno gledano pa se z Uranjekovo odločitvijo ne morem strinjat. Seveda pa on na zadevo gleda z drugega vidika - menedžerskega mrhovinarstva. To je pa potem druga pesem. Lažje je izkoriščat mlade in "neproblematične". :) Drugače pa očitno vsi računajo na zmago Demetre. Tudi ok.

  2. JINX pravi:
    11.6.12 ob 06.33

    Ah,klinc, a Ano so skenslali? Škoda. Meni ima tak močen, invaziven vokal. Zakaj naj bi točno bila problematična? Ker se ni pustila Jadranki sproducirat po njenih navodilcih?

  3. faktor resnice pravi:
    11.6.12 ob 07.54

    Kar se mene tiče, je ta oddaja en velik nateg. Od 152 minut oddaje (2 uri in pol)je bilo predvajanih 8 pesmi. Če računamo, da je ena pesem dolga ca.3 min, je to 24 min glasbe, vse ostalo je bil trash, prazno besedičenje in reklame. Torej 15 % glasbe v celi oddaji. Jaz bi se malo zamislil nad tem, kaj nam ponujajo in nam infiltrirajo v podzavest.

  4. nn pravi:
    11.6.12 ob 08.56

    Ana je zelo dobra pevka,vendar njeno vzkipljivo in kao že zvezdniško obnašanje jo je odneslo,škoda.Prišla bi do konca,če bi se obnašala bolj profesionalno.

  5. tt pravi:
    11.6.12 ob 09.46

    ma zame Anin glas je kot da bi pel travestit. Sploh ne deluje kot ženska. Kdo bo kupil njen cd? Da te bo zamoril v že tako zamorjeni državi? Halo? Rabimo zabavljače, da nas spravijo v dobro voljo. V glasbi je treba uživat, plesat, se smejat...

  6. mici pravi:
    11.6.12 ob 09.51

    meni je prav da je izpadla Ana poje kot dec izgleda kit Salome karakter pa u k++++

  7. x bs pravi:
    11.6.12 ob 09.52

    Pravilno, da je šla Ana domov. Očitno je, da ima preveč težav sama s sabo! Takih izpadov,agresivnih gest in vulgarnega govorjenja že prej ne bi smeli tolerirati! Kot so ji rekli... če se ne bo sprosstila in začela uživati v petju in showbiznisu kakršen pač je, je ne bo nihče hotel gledati. Naj pač počne kaj drugega ali pa se sprijazni s situacijo!

  8. dada pravi:
    11.6.12 ob 10.36

    pravilno da je izpadla ma kdo je ona da bo govorila to ne bom ono ne bom in to ljudem ki že imajo dosti kilometrine za sabo tako da punca ti si zafrustrirana pa ne ti meni govoriti kako delaš daj vzam v roke lopato pa boš vidla kaj je to delo pa vrjemi da tudi v tujini te ne bodo sprejeli odprtih rok

  9. maya pravi:
    11.6.12 ob 11.47

    Dve najboljši pevki na X-faktorju pojeta izločilno pesem ... kam smo prišli?

  10. Maja pravi:
    11.6.12 ob 11.50

    Vsi so dobri, vsi se trudijo, sama ne bi nikogar poslala domov. Vendar na koncu ostane le eden. Tako pač je. Vsem pa je odprta pot, samo v to morajo verjeti in ne smejo obupati.

  11. off factor pravi:
    11.6.12 ob 12.53

    Tukaj ne odloča kvaliteta. Zmaga tisti, ki ima največ frendov. Zato tudi skupina ni izpadla. In prosim vas, kako lahko sploh tekmujemo v petju. Meri se le litre, kilometre in kilograme!!!

  12. Felix pravi:
    11.6.12 ob 13.33

    @tt JAZ bom kupil Anin CD. :) To je pevka na dolgi rok, ki zna tudi kaj sama napisat, ne lutka za eno sezono.
    Drugače pa kar se Slovenije in njenega "glasovalnega aparata" tiče, je pa itak jasno kako to deluje že iz drugih podobnih tekmovanj in me v bistvu preseneča, da je Ana sploh prišla tako daleč.

  13. tanja pravi:
    11.6.12 ob 13.35

    Aleš se je pravilno odločil in tako lahko drug teden pričakujemo da bo odletel Matija.Jaz temu glasovanju
    ne verjamem prav nič-mislim da kar sami malo "kuhajo"
    in od naivnih ljudi kasirajo.

  14. Felix pravi:
    11.6.12 ob 13.38

    To je vendarle samo šov in nič drugega. Zanimivo bo videt janurja 2014 kdo od teh pevcev, pevk bo še aktualen na glasbeni sceni. Sploh če se bo vmes zgodil šeen podobne šov s kopico pojočih najstnic in najstnikov. Kar se tiče Uranjeka, pa ni naključje, da so mnogi mladi glasbeniki poiskali drugega menedžerja, ko so malo dorasli. :)

  15. gaja pravi:
    11.6.12 ob 15.20

    dada,pravilno si napisala,istih misli sem tudi jaz.

  16. pinokio pravi:
    11.6.12 ob 15.21

    Itak dragi moji, to je le trenutni šov, poudarek na trenutni, drugo leto pa spet kakšen nov šov,...
    za področje slovenije, to za enga pevca sploh ni uspeh za življenje, le ena izkušnja, ki morda prinese kakšno zaposlitev kje drugje, ker spoznaš nove ljudi, .dejte no odrasti !!!..

  17. simona pravi:
    11.6.12 ob 16.53

    skoda je ane-lep glas-takega se nimamo v sloveniji!!

  18. Pepca pravi:
    11.6.12 ob 18.03

    Glej, mici, ne morem se strinjati s teboj. Premalo glasbene izobrazbe imam, da bi sodila, katera je boljša pevka. Lahko samo sodim, katera je meni bolj všeč. Imam pa toliko izkušenj, da znam presoditi o izgovoru, ki ga je pes na majavem repu prinesel (rek). A Uranjek ni težaven? S svojim teženjem je že finančno škodil nekaterim varovancem. A je Ana tudi komu škodovala? Je to teženje, če se punca po vsej kilometrini zna postaviti zase, ker ima določena pričakovanja? Zdi se mi, da ste nakateri proti njej in proti Matiji zaradi Jadranke, ker ne prenesete njene drugačnosti in njenih sposobnosti (st ji nevoščljivi, da si upa biti drugačna?)

  19. Manica pravi:
    11.6.12 ob 18.18

    Ana ima izvrsten vokal in mislim, da ji bo uspelo. S takim glasom bi lahko prodrla tudi v tujino. Kar se pa njenega obnašanja tiče, ga bo že izpilila, če bo potrebno. Svojo šolo življenja bo morala dati skozi, če hoče ali ne. Sicer je pa večina pravih umetnikov muhastih. Edina njena napaka je, da ne zna lesti nekam, kot ostali in ne kima na slepo. Jaz ji ploskam, ker to označuje močan karakter, ne pa čustveno nestabilnost.

  20. Anonimni pravi:
    11.6.12 ob 18.50

    V ozadju prostaška in antipatična, na odru pa vsa pošlihtana in uglajena. Saj ne moraš uživati v nastopu, če se ti zdi, da ti med celim nastopom laže v obraz. Pa naj ima še tako dober glas.

  21. Felix pravi:
    11.6.12 ob 19.21

    OMG, Slovenci smo pa res en »televizijski« narod! :) Kaj pa če vam Pop TV laže? Kaj če se da tudi na TV stvari prikazat tako in drugače? In kaj če je navsezadnje vsak oder, samo igra, nastop? A za katerega drugega glasbenika, ki ga niste spremljali v resničnostni oddaji, pa veste kakšen je v zaodrju? Sploh če berete rumeni tisk, ja. :) Na žalost je tako da živimo v takšnih časih živimo, ko je to, kaj glasbeniki jedo za zajtrk in s kom seksajo, pomembnejše kot kaj dajo od sebe v glasbenem smislu. In ni videt, da bo kmalu kaj boljše.
    Meni osebno so ta boljše glasbenice v zgodovini popularne glasbe bile in bodo »girls with attitude«! Joan Jett, Amy Winehouse, Patti Smith, Janis Joplin itd. Pa ne mi zdaj, kako je Ana »prostaška«. V primerjavi z omenjenimi je angelček. Je pa prav in v tem jo povsem podpiram, da ohrani svoj lasten jaz tudi če gre za takšno idiotsko oddajo kot je x factor , v kateri se zdebilčkajo na raven oderskega rekvizita, samo da prinašaš televiziji profit. Brez veze, da Uranjek pametuje, kaj je pomembno v tem poslu. To, o čemer on govori, je pomembno njemu, da lahko od takšnih glasbenikov vleče procente za vse, kar naredijo. Da pa dejansko preživiš v tem poslu in da te ne izkorišča vsak, ki ima 5 minut časa, pa rabiš jajca. Tudi če si ženska, ali še posebej, če si ženska. Ana jih zagotovo ima. Za njeno preživetje me ne skrbi. Kdo drug pa je lahko upravičeno v skrbeh.
    Ana je na x factorju zagotovo pridobila svojo zvesto publiko. Na žalost takšno, ki nerada vrti telefone in se bolj kot nedorasli najstniki zaveda, da je takšna oddaja, kar zadeva glasovanje, en velik nateg. Ampak dejansko sem prepričan,d a bosta od vsega tega šova imela na koncu največ koristi ona in Matija. eni morajo še rodit, In & out mi delujejo kot projekt kratkega diha, eni pa morajo še malo v šolo hodit. :)))

  22. JINX pravi:
    11.6.12 ob 19.50

    Felix, moj poklon.

  23. butnskala pravi:
    11.6.12 ob 20.06

    zdej ji bo pa tema na oči padla in bo cela penasta

  24. karina pravi:
    11.6.12 ob 20.37

    Ah dajte no folk,samo sinfate.saj vam nic vec ni prav.vsake oci imajo svojega malerja...jaz bi vsakem privoscila da pride v finale.zelo so se trudli vsi po vrsti,izredno dobri pevci,saj morejo vse odpeti v zivo,in se morete zavedat kako je to tesko.nama je lahko sedet in gledat,pa potem se kvakat tukile gor.vsi so dobri,in vsaki si zasluzi se kaksno priloznost za naprej.HVALA.

  25. grozni pravi:
    11.6.12 ob 20.42

    felix,vsaka čast,da napišeš tako dolg komentar.men ki počasi klofam po tipkah,ga pa velikokrat zbriše.ni kaj,plačujem ceno;ko smo imeli strojepisje sem šprical uro.drugače pa ;kar so izbral so izbral.mi ne moremo veliko vplivat na to.pa saj bo kmalu konec tega šova.

  26. Pepca pravi:
    11.6.12 ob 20.43

    Felix, bravo. Mi je enkkrat ena v ZD rekla, kako je neka zdravnica zmaj za svoje sodelavce. Pa sem rekla, da mi je čisto vseeno, da naj te stvari znotraj pošlihtajo, mene zanima, kakšna strokovnjakinja je (res je bila). Tudi pri glasbi me zanima samo to, kar se meni daje.

  27. x faktor pravi:
    11.6.12 ob 22.02

    Komu bo pa žal za njo in njenim prostaškim obnašanjem,res prava pocestnica.

  28. Anonimni pravi:
    11.6.12 ob 22.19

    če prej ni uspela po svoji pameti, bi pa mogoče zdaj le morala malo bolj poslušati žirante. Njim je namreč uspelo...

  29. Felix pravi:
    11.6.12 ob 22.52

    Daj Anonimni, ne bit preveč pameten.
    Kot prvo… časi Šank rocka so bili zelooo drugačni. Danes, v današnjih razmerah, kar zadeva založbe in vse skupaj, veliko vprašanje, če bi takšen band uspel. Sicer pa mi je bil ta bend najboljši takrat, ko jih je tehnično okrepil kitarist Bor Zuljan,eden najboljših slovenskih kitaristov, zaton skupine pa se je zgodil po njegovem odhodu. Kot bobnar je Uranjek ok. Kot menedžer… si misli, da je ok.
    Damjan Damjanovič… ja njemu je uspelo. Ker se ni ukvarjal s popularno glasbo in deloval na področju, kjer talent nekaj šteje. Ko mu ni več uspevalo, se je lotil politike in celo kandidiral na listi LDS. Potem so se časi spremenili in je prestopil v SDS, da je lahko ohranil mesto direktorja Slovenske filharmonije. Tudi njegovi ženi zelo uspeva, odkar je on na čelu filharmonije. Need I say more?
    Jadranka Juras… če bi ona tekmovala na x factorju, bi jo iz istega razloga kot Ano že zdavnaj skenslali. :) Ne me razumet narobe, ima talent in ima attitude. Prav je tako. Kot je meni znano, se je ta 36-letna damica študiju jazz petja posvetila razmeroma pozno. Njeni koraki uveljavljanja na slovenski sceni so bili razmeroma počasni a zanesljivi.
    Ana Soklič… Kaj bi vi sploh radi od te punce? Od 20. leta se preživlja sama in stara je šele 27 let. Govorit, da ji do sedaj ni uspelo je bullshit. Njej je že do sedaj uspelo več kot bo marsikateri drugi pevki iz tekmovanja x factor. Njen talent so tudi v tujini že prepoznali, imela je že pogodbe z založbami in trenutno dela na novih zadevah. Pri Ani ne gre za to,da ji ne bi uspelo, gre za to,da ima punca izjemen talent in s takšnim talentom si zaslužiš poseči višje in dlje. Z x facotrjem je pridobila na prepoznavnosti, zmage z njenimi do sedanjimi izkušnjami itak ne potrebuje. Te instant zadeve so mogoče bolj za mlajše, ali pa takšne, ki jim še ni čisto jasno, kaj bi v življenju delali. Ana je bila na x factorju vsekakor opažena, doma in v tujini, brez skrbi. Zmagat pa ne bi mogla. Ker pri nas v televotingu zmagujejo razne Line in podobno. :)
    Sploh pa, tisti, ki vam gre Ana v nos… izpadla je, kaj bi še radi? Zdaj pa glejte in se čudite kaj vse punca zmore izven x factorja. Kako je s foušijo in Slovenci pa tudi vemo:)

  30. teta matilda pravi:
    11.6.12 ob 23.13

    Felix,najbolš da to zafustrirano ano domov odpeleš.

  31. Anonimni pravi:
    12.6.12 ob 00.02

    torej se strinjamo. prav je, da ni zmagala, bo pa že našla svojo publiko in furala naprej. tukaj ni nobene foušije. upam, da bo zadovoljna ona in ljudje, ki jo radi poslušajo.

  32. grozni pravi:
    12.6.12 ob 06.50

    sam da se lahk damjanovič spet cmeri.

  33. boogo pravi:
    12.6.12 ob 08.09

    uranjak=budala

  34. Anonimni pravi:
    12.6.12 ob 08.46

    Felix, Sabino Cvilak bi lahko mirno izpustil pri udrihanju čez slovensko glasbeno sceno... Dejstvo je, da tudi Damjan z vsem svojim političnim "sem-pa-tjajčkanjem" nima moči, da bi jo spravil na oder washingtonske in dunajske opere - dejstvo je, da je tja prišla samo in izključno s svojim nadpovprečnim talentom in trdim delom, večinoma že precej pred njunim skupnim časom... Je pa res, da se tovrstni glasbeni dosežki ne objavljajo na Kvaku. :)
    Na Kvak paše X factor in slovenske glasbene zvezdice, ki bodo hitro hitro zbledele, če ne bodo v svoj glasbeni razvoj vložile vsaj pol toliko dela, kot ga je zgoraj omenjena gospa... Hawk, govoril sem...

  35. grozni pravi:
    12.6.12 ob 10.04

    tokrat anonimni,ti dam popolnoma prav.sabina je priznana pevka pa še fejst ženska.bolje bi bilo,če bi namesto tega skorpucala(x faktorja),predvajali sabinino petje. bi blo boljš za uho.pod pogojem,da se med premori ne bi predvajalo damjanovičevega cmerjenja.

  36. Felix pravi:
    12.6.12 ob 12.14

    Ok, se strinjam, da je Sabina Cvilak pevka svetovne klase. Če ne bi bila, ne bi dobila angažma v Dunajski državni operi pred leti. Ampak kdor pozna malo to svetovno operno sceno,ve, da je tudi tukaj ogromnaaaa konkurenca, da je dobrih veliko, uspejo pa redki. So bile tudi punce iz Slovenije, ki so bile primerljive s Cvilakovo, ko je ta študirala v Avstriji. Samo se niso tako dobro omožile kot ona in danes ne vemo za njih. :)
    Drugače pa je Cvilakova prvič pela v ZDA 2007. In nič pred Damjanovičem. To je bilo na povabilo Placida Dominga v Washingtonu. Potem je imela leto pozneje ponovno koncert z Bocellijem in Domingom. Brez veze razlagat kako delujejo na tej ravni veze in poznanstva, sploh ko gre za Dominga in Bocellija, ni pa niti slučaj, da smo enega »ameriškega« dirigenta, s katerim je Cvilakova sodelovala, potem videli v angažmaju v ljubljanski filharmoniji. In to za lepe cifre.
    Sicer pa smo lep EPP za par Damjanovič videli tudi v oddaji X Factor. Zakaj bi potem Cvilakovo izpustili?A ni tudi ona pomagala pri izbiri tekmovalcev, ki so se uvrstili dalje? :)

  37. Manica pravi:
    12.6.12 ob 15.12

    Felix super komentar!

  38. saska pravi:
    12.6.12 ob 16.47

    A Cvilak pa Damjanovič skupi pašeta? A tako?

  39. Anonimni2 pravi:
    12.6.12 ob 17.19

    Zdajle sem šele opazila, da je bil že pred mano nekdo anonimen. Torej – od zdaj naprej Anonimni2.
    Feliks, popolnoma se strinjam s tabo, da je tudi v klasičnem svetu ne splošno (ne le v opernem) zelo pomebno, da poznaš prave ljudi in da pravim podaš plavo kuverto pod mizo. ;) In ja, poleg talenta moraš imeti tudi veliko sreče, da se znajdeš ob pravem trenutku na pravem mestu. In dejstvo je, da je tudi Cvilakova imela nekaj te sreče (za kuverte nisem na mestu, da bi sodila).. Prav tako pa je neizpodbitno dejstvo, da ima izreden talent, izjemen glas in da je v svojo glasbeno kariero vložila ogromno dela...  In tudi za študij v Avstriji (predvsem govorim za Graz, Salzburg, Dunaj...) moraš že na sprejemnih izpitih pokazati visok nivo... Pa tudi za dunajsko opero (in marsikateri drug oder) še nisem slišala, da bi nekoga pustili peti (še tako majhno vlogo) samo na lepe oči. In to (pa še marsikaj drugega) je bilo pred Damjanom...
    Kakorkoli že, želela sem samo povedati, da se meni osebno ne zdi prav, da tlačiš Cvilakovo v koš s pevkicami formata X faktor (ali pa Slovenija ima talent), ki zaenkrat (poudarjam, zaenkrat) še niso ugotovile koliko odrekanja in trdega dela je v resnici potrebnega... Kar se pa reklame tiče – imam občutek, da Cvilakova zaradi tega ne bo imela bistveno večjega osebnega zadoščenja... in če mu je pomagala izbirati pevke, še dobro... Bo pa pevka že bolje vedela kdo dobro poje, kot pa nek trobentač/direktor? Right? :)

  40. Anonimni2 pravi:
    12.6.12 ob 17.22

    Drugače sem bila pa čisto offtopic... In glede glavnega dela tvojega komentarja na članek ti dam pa polnoma prav. Pika. :)

  41. tia pravi:
    12.6.12 ob 17.24

    Jah žal je Felix tule eden redkih, ki ima kaj pojma. Že zadnjič sem zapisala, da ustvarjalca X faktorja namenoma zmontirajo tako, da nekdo izpade prostaški, težak ali kako drugače. Vse zato, da se potem o tem veliko govori, piše in se s tem dviguje gledanost, zanimanje, popularnost. TT je iluzija in moraš biti kar precej blond, da vsemu temu nasedeš in verjameš. Kar se pa Ane tiče, kapo dol pred no. Ena redkih zares dobrih na tem showu. Ampak kot je že felix pravilno ugotovil, žal tudi ena redkih, ki razmišlja zrelo in s svojo glavo, ki je v življenju že nekaj skoz dala in ve kaj hoče. Se ne pusti manipulirat, ni takoj zadovoljna z vsako stvarjo in ima visoka merila. Previsoka za takle show.

  42. Felix pravi:
    12.6.12 ob 20.36

    @Anonimni2, moj namen ni bil tukaj karkoli pisat čez Sabino Cvilak. Njen talent mi pa res ni bil nikoli vprašljiv. Na to temo smo prišli zgolj in samo zaradi tega komentarja Anonimnega: »če prej ni uspela po svoji pameti, bi pa mogoče zdaj le morala malo bolj poslušati žirante. Njim je namreč uspelo...«
    Kar zadeva njenega moža, pa hvala bogu, da poskrbi za ženkico. Če on ne bo, kdo pa bo. Mene to niti ne moti. Vedno sem vesel, če vidim, da uspejo, da so na pravih mestih ljudje, ki imajo neke sposobnosti. Hotel sem samo poudarit, da ni vse tako črno-belo kot zgleda na prvi pogled. Da tudi dejstvo,da so žirantje uspeli, še samo po sebi ne pomeni, da bi oni uspeli kadarkoli v kakršnihkoli pogojih.
    Mi je pa težko gledat posameznike, ki so res izjemni, pa nikakor ne pridejo nikamor. Včasih tudi zato ne, ker nimajo raznih vez in poznanstev. Tudi v opernem svetu je veliko takšnih talentov. Še posebej v tujini, kjer pevci nimajo te sreče, da bi imeli varno zagarantirano službo v teatru in hodijo kot od Poncija do Pilata z ene avdicije na drugo po celi Evropi. Podobno je tudi v popularni glasbi. Toliko enih nadarjenih glasbenikov, pa jim nikakor ne uspe se dokazat. Ne zato, kar ne bi bili dovolj dobri ali zato ker imajo problematičen karakter. Ampak predvsem zato, ker ne sprejemajo pravil igre, ki danes veljajo v tem svetu, to je, da mora glasbenik prodajat vse, od parfuma do svoje riti, preden lahko proda svojo glasbo. Potem pa gledamo pevke, ki so misice, manekenke, playboyeve zajčice in še kaj v tem multipraktiku. Najhujše pa je, da jih ljudje, od katerih bi pričakoval malo več načelnosti, dejansko imenujejo za pevke. Ob tem mi pa res vse dol pade.
    Drugače pa jaz vseeno ne bi opernih pevk v primerjavi s pevkami iz x factorja postavljal na nek piedestal. Ja operno petje zahteva ful enih let truda in odrekanj, ampak tudi kakšna druga oblika ukvarjanja z glasbo ni kar sama po sebi od boga dana. Talent in posluh, ja, ampak to je šele začetek. Tudi ta mlada dekleta, ki tekmujejo na x factorju niso samo talentirane posameznice s posluhom. Imajo za sabo že nekaj let vaj, to se itak vidi. Vseeno pa zagovarjam svoje mnenje, da bi tekmovanje na takšnih šovih odsvetoval vsem vsaj tja do 18. leta. Ne samo da v teh najstniških letih človek še odrašča po psihični in fizični plati, ampak se, če se seveda resno ukvarja z glasbo, razvija tudi kot glasbenik. Če ga prehitro, pri kakšnih 16, vase posrka vsa ta mašinerija šov biznisa, pa se mogoče nikoli v celoti ne razvije kot glasbenik, ne doseže nivoja, ki bi ga lahko. Da o tem, da marsikateri takšen najstniški zvezdnik, niti srednje šole potem skupaj ne spravi, niti ne govorimo.

  43. anonimni pravi:
    12.6.12 ob 21.23

    felix,kako ti se da toliko kvakat-eni pa res imajo cas!

  44. Felix pravi:
    13.6.12 ob 02.12

    Ja itak, enim se nam pa res da. Pa ne na tvoje (davkoplačevalske) stroške. Ne skrbi. :)

  45. didi pravi:
    13.6.12 ob 19.09

    najbolje je da konentirata samo FELIX in TIA ostali smo menda manj razviti

  46. anonimni 3 pravi:
    13.6.12 ob 22.27

    ne vem, ali se v x faktorju išče talent ali značaj,?

  47. Felix pravi:
    13.6.12 ob 23.02

    @didi, a imaš manjvrednostne komplekse?
    A sem jaz komu kdaj rekel, da je manj razvit? :)))
    A ti kdo brani, da pišeš? So ti pobrisali kakšen post? Sem ti jaz kaj prepovedal? Ali si pač ena tisith, ki misli, da če ona ne, tudi drugim ni treba? Jaz se ravnam po svoji pameti. Vedno. Ti pa kakor hočeš.
    Ko boš pa sama uspela napisat na konkretno temo več kot en debilen in nesmiseln stavek, bom pa to z veslejem prebral.

  48. pik pravi:
    14.6.12 ob 11.10

    saj ne rečem dobro poje...ampak za kakšno uro na teden bi ji pa psihiater prav prišel...nima neke dodelane osebnosti...kot da se krivice tega celega sveta dogajajo samo njen....

  49. Sandra pravi:
    15.6.12 ob 01.48

    Felix, eden redkih, ki lepo argumentirano napiše svoje mnenje. Sem opazil, da ima Ana daleč najbolj "funkcionalno pismene" zagovornike. Neverjetno, kako je to mogoče, kaj ni psihično nestabilana? hehe!

  50. Anonimni pravi:
    15.6.12 ob 09.41

    Kaj spet ni ok?! Sej je sama rekla, da je sf*kana.. pa so jo odf*kali domov, da se spočije!!!:)

    Ta teden bi mogla iti domov Alma... sej super poje... ampak, če je folk ne more gledat in je že tolikokrat bila v izločanju, se mora tudi žirija spijaznit s tem in tudi prisluhniti poslušalcem!

  51. Sandra pravi:
    15.6.12 ob 10.49

    Sfakana od? hehe, tega še nisi zapopadel!

  52. Anja pravi:
    15.6.12 ob 20.26

    Men se pa zdi, da je zlo narobe da je šla Ana domov, sej ma ful dobr glas, pa tud njeno obnašanje me ne moti. Se usaj ne pusti skomercializirat...Drgač pa kr mal poglejte u tujino kak glas se išče, pa tut splošno znano je, da so tisti ki znajo pet vedno mal "težavni". To je pa tut sam zato kr vejo, da so dobri in se ne pustijo nekim menedžerjem kontrolirat pa klonirat. Čist preveč je že takih, ko prodajo dušo za svoje ime u cajtengih, kr pač vejo, da nimajo drugega nč za ponudit. Ana je pa drugačna in se ne pusti. Drgač pa še to, da ne bi smeli ne Ana ne Alma bit na izločanju, saj sta obe odlični pevki kar pa ne mormo trdit za use...

  53. dada pravi:
    15.6.12 ob 22.41

    Halo, sama fovšija vas je, Ana je zakon, samo ne pusti se je...t.

  54. grozni pravi:
    16.6.12 ob 06.55

    sploh ji nismo fovš.s takim obnašanjem ne bo prišla dlje od recepcije živalskega vrta.javno izpostavljeni ljudje,se morajo vesti temu primerno.nasploh pa je antipatična samovšečna kanta.pojdi v tovarno za trak delat,kjer je zelo glasno da te ne bodo slišal preklinjat.

  55. Felix pravi:
    16.6.12 ob 15.04

    Ja vidim, da ste eni, ki se znate bolje obnašat prišli reeees zelooo daleč. Do popoldanske izmene, al kako že? :)))

  56. grozni pravi:
    16.6.12 ob 15.36

    Felix,po tvojem torej tisti,ki delajo tudi popoldne,niso prišli daleč v življenju ali kako?In po čem sklepaš uspešnost v življenju?Po materialnih dobrinah,po končani izobrazbi,po ceni avtomobila?Nekdo ima lahko magisterij,pa živi v podnajemniški luknji,torej bi bil za nekoga s poklicno izobrazbo in lastno hišo tudi lahko neuspešen.Vse je relativno,zato tudi tvoji sarkazmi niso čisto na mestu.

  57. gaja pravi:
    16.6.12 ob 16.20

    No,Felix,zdaj pa pretiravaš! sama delam samo dopoldan,ampak kaj pa je narobe s tistimi,ki delajo na dve izmeni? so potem po tvoje zdravniki manjvredni? kaj pa trgovke? če one ne bi delale popoldne,ti nikoli ne bi šel v trgovino,ker baje delaš samo dopoldan,po tvojem komentarju sodeč!Kaj pa urgenca,kjer delajo še ponoči? malo razmisli!!!

  58. Sandra pravi:
    16.6.12 ob 16.52

    Občasno malo pogledam, kaj se tukaj dogaja ... nazadnje smo se menili o funkcionalni nepismenosti!
    Kaj sedaj preskakujete temo ... :)