Kvak.com

Jadranka Juras pobesnela zaradi ubitega medvedjega mladiča

torek, 24. julij 2012
Jadranka Juras, X Factor
Jadranka Juras je ogorčena nad ubojem medvedjega mladiča v Kočevski Reki, ki tudi sicer buri duhove med Slovenci. Pevka in žirantka šova X Factor je kot vedno brez dlake na jeziku, svoje misli pa je objavila preko Facebooka: "Nimam kaj drugega reči razen tega, da smo res junaki, res pravi 'Slovenceljni', ki hrabro varujemo svoj dom, a kaj ko smo tako butasti, da ne znamo prepoznati pravega sovraga." Očitno se je zavedala, da bo njenemu pisanju sledil cel kup, tudi negativnih, komentarjev: "... Pa ne mi prosim spet s tistimi, da sem mestni otrok pa podobne floskule. Na leto umre bistveno več ljudi v prometnih nesrečah kot od medveda. Pravzaprav ne vem, ali je v Sloveniji sploh kdo umrl zaradi medveda v lanskem letu?! Sama človeška hinavščina, kamor koli seže pogled."  (vir: Slovenske novice)
Komentarji:
  1. dolenc pravi:
    24.7.12 ob 07.06

    Medveda za salame, ni druge!

  2. Anonimni pravi:
    24.7.12 ob 07.12

    He, he, me prav zanima kaj bi Jadranka naredila, če bi ga zagledala na svojem domačem pragu. Iz varne razdalje nam je vsem krasno pametovati.

  3. ixs pravi:
    24.7.12 ob 08.21

    res me zanima kdo in zakaj je nekdo hinavski,smo slovenci,ja pa ne zaradi živali,naj se vpraša,nekoč v prvih oddajah sem ji verjela.

  4. jaz pravi:
    24.7.12 ob 08.46

    popolnoma se strinjam z jadranko uboga medvedja mati je samo poskrbela za svojega otroka da nebi bil lačen človek pa hop po njem sram vas naj bo tiste ki to podpirate BOG JE OSTVARIL ŽIVALI IN LJUDI ZA SOBIVANJE mioa itak ne znamo ziveti z isto raso kaj šele z živalmi

  5. Tasha pravi:
    24.7.12 ob 10.22

    Tudi jaz sem zagovornica živali in tokrat se strinjam z Jadranko! To da se je ubilo medvedka je svinjsko dejanje! In takih dejanj je toliko prav zato, ker skoraj nihče nima jajc, da bi se oglasil, pa kaj ukrenil...je že res da se ni bati živali, temveč ljudi. Žal!

  6. Ivana pravi:
    24.7.12 ob 10.39

    Se pridružujem Jadranki in imam enako mnenje ,da nobena žival ni tako nevarno kot je lahko človek...

  7. Ski pravi:
    24.7.12 ob 10.46

    Umirite se malo ljudje. Ni lepo da so medvedka ubili in res bi ljudje morali malo pomisliti kje gradijo hiše. Vendar pa moramo razumeti, da bi vsak od nas raje pobil vse medvede kot pa da mu medved ubije npr.otroka. Vem da v tem primeru medved ni nikogar ubil ali napadel. Vendar ko to naredi je že prepozno za ukrepe. Ko medved ubije otroka ga nič ne rabijo loviti, saj ti takrat otroka nihče več ne more vrniti, pa če pobijejo vse medvede na svetu. Zato so včasih potrebni predčasni ukrepi. Vseeno pa bi morali ljudje dobro razmisliti kje gradijo hiše - gozdovi niso primerni za to.

  8. Anonimni pravi:
    24.7.12 ob 14.52

    Dam Jadranki čist prou...Pa nehte skos jamrat.. kaj če bi živeli v kakšni ameriki,aziji,kjer maš polno nevarnih in strupenih živali na vsakem vogalu...a bi se zaprl v bajto???kako pa tisti ljudje živijo?Najbolš nardimo,da vse "nevarne" živali iztrebimo pa bo...

  9. saska pravi:
    24.7.12 ob 15.29

    Spet kruh i mleko i nezaposleni, a mora bit to v vsakem članku al kaj,al se je spet nekdo bio obesio na kvak???

  10. dohtar pravi:
    24.7.12 ob 15.52

    kakšna varna razdalja? a je jasno napisala, da ljudje umirajo vsak dan v prometnih nesrečah pa zato še nisem videl, da bi avte prepovedali in prevoz otrok v avtih in avtobusih! najlažje je pametova iz varne antropocentrične razdalje, ko ima človek sprane možgane o superirnosti lastne vrste pa še ta se konča na domačem pragu, ker sosed je že manjvreden ane?! kaj šele, da je istospolno usmerjen ali pa iz kakih južnih držav ali boh ne daj črn...vse bi samo pobijal in eliminiral. ja, to je zagotovo najboljša rešitev, sigurno ja :/

  11. Felix pravi:
    24.7.12 ob 16.18

    Jadranka ima prav. Razumem pa tudi strah ljudi pred medvedi, če jim ti hodijo na dvorišče. Problem tukaj ni kar tako v vseh ljudeh na splošno, ampak predvsem v lovskih družinah. Njihova naloga ni samo streljat živali, ampak tudi skrbet zanje, jih recimo hranit med zimo. Na žalost pa, kolikor poznam mentaliteto nekaterih od njih, živijo bolj za »dober ulov« kot kaj drugega. Koliko divjačine se samo v Sloveniji na črno proda gostilnam prek meje in podobno. Pa koliko živali se postrelja izven sezone lova, še posebej ko lovske družine gostijo kakšne kolege iz tujine. Tukaj bi morali predvsem na lovce malo pritisnit. Če žival ogroža človeka, ni vedno edina rešitev to, da jo ubiješ. Lahko jo ustreliš tudi z uspavalom in potem prepelješ nekam drugam. Narediš ustrezne ograde okrog doma v bližini gozda in še kej bi se našlo.

  12. gospod Ficko pravi:
    24.7.12 ob 17.22

    očitno bomo morali pobiti vse človeku nevarne živali, da se bomo lahko razbohotili po celem našem planetu. Pozabljamo, da smo samo del narave in to na žalost škodljivi del:

  13. fff pravi:
    24.7.12 ob 17.23

    ŽENSKA S KARAKTERJEM! RESPECT

  14. Minister pravi:
    24.7.12 ob 18.25

    Minister za nutricionizem svetuje: Pretirano uživanje zelenjave povzroča nekontrolirane izpade jeze in zaščitništva do divjadi.

  15. kkk pravi:
    24.7.12 ob 18.33

    Človek človeku volk... To pove vse!

  16. Kr'en pravi:
    24.7.12 ob 19.24

    Ljudje so na prvem mestu. Torej naj Jadranka odpre svoj privatni Živalski vrt!
    Meni je pa moteče pri njej, da se bolj zavzema za živali in potem pljuva po ljudeh, ki imajo usnjene jakne in čevlje. A ta Jadranka nosi plastične čevlje, plastične škornje? In zakaj je imela na Xfakt. lasuljo? No, mogoče je imela iz plastike?

  17. dohtar pravi:
    24.7.12 ob 19.31

    Kr'en lahko je soditi tako na splošno ane? Nevem sicer kdaj je po kom pljuvala, a kot lahko razberem iz njenih intervjujev, ne pljuva ampak bolj osvešča. Konec koncev je dobrodošlo, da izvemo še kaj drugega, recimo drugo plat resnice. Sicer pa se mi iz dneva v dan vse bolj zdi, da tisti, ki najbolj pljuvate po tistih, ki se zavzemajo za kogarkoli se v resnici sami niste sposobni zavzeti za nikogar. Glede nekontroliranih izpadov jeze pa smo priča vsak dan nasilju med ljudmi, pa dvomim, da so to vsi sami vegani ane minister? Sicer mi je pa vseeno, škoda samo, da takoj obsojate in osebno žalite - kot da ste vsi vegani, ki jim pretirana zelenjava povzroča izpade jeze? :P

  18. jana pravi:
    24.7.12 ob 19.46

    jadranka juras ima prav. Takšni dogodki se bodo na žalost ponavljali....enostavno ni nobene strpnosti in razuma, ko se začne govoriti o medvedih.

  19. Jony pravi:
    24.7.12 ob 20.04

    Lovci se doma babe bojijo, pol jo pa rajš u hosto mahnejo..
    Tam so carji s polno flašo šnopca in puško na patrone.....

    Malega medvedka bi lahko uspavali in oddali v živalski vrt!

  20. Anonimni pravi:
    24.7.12 ob 20.14

    Kr'en, resno misliš, da so vsi čevlji usnjeni? Jaz v omari nimam niti enih usnjenih. Lasulje tudi delajo še iz česa drugega kot živalskih dlak. Verjamem, da se je Jadranka zavzela za to, da ne bi v oddaji nosila česarkoli, kar je proti njenim načelom. Je tudi poskrbela za to, da je bila naličena z ličili, ki niso na nobeni stopnji testirana na živalih.
    Veš, na svetu so še drugi materiali kot pa le plastika ali materiali živalskega izvora. Preberi kdaj kaj.

  21. Minka pravi:
    24.7.12 ob 21.37

    U2, če bi malo manj verjel medijem in bi se pozanimal, preden skačeš do plafona, bi vedele, da je dobila te napitke podarjene. Ker pa novinarji delajo iz vsake muha slona, so tudi to napihnili, ker jim zmanjkuje "štofa" za čez poletje, ker če bi bil kakšen malo manj udaren naslov, sploh noben ne bi bral. Nekaj preberete pa kar misite, da je vse res. Temu se šele reče pamet ja.

  22. jani pravi:
    24.7.12 ob 22.26

    In zakaj so ji morali drugi ljudje dostavljati zelenjavne sokove za 600 eur ?
    Mogoče pa ta Jadranka noče prati zelenjave, da ne bi sama ubila črvov, ki se nahajajo na zelenjavi ???
    Verjetno bo naslednji nov dogodek v javnosti:
    "JADRANKA JURAS POBESNELA ZARADI UBITIH ČRVOV NA ZELENJAVI, IZ KATERE SO DELALI SOK za 600 eurov"

  23. Anonimni pravi:
    24.7.12 ob 23.43

    kakšen krik zaradi enega medvedka,ko je pa na mizi svinjetinja in teletin pa nihče nič.

  24. Felix pravi:
    25.7.12 ob 02.23

    Nisem vegetarijanec, kaj šele vegan, ampak kar tako brez zveze ubijat živali se mi pa tudi ne zdi ok. Niso ubili samo enega medveda, ampak še drugega mladička, ker se je medvedja družina očitno navadila hodit tja po hrano. In vsi strokovnjaki na kupu, med katerimi je bil največji lovec, so družno ugotovili, da druge rešitve ni, kot da jih vse po vrsti počijo. Odločbo imajo, rjavi medved niti ni ogrožena vrsta živali, kaj bi se sekirali. Sicer pa tudi ko je izdan letni odlok za odstrel, ta deluje po pravilu »kdo bo prej«, dokler ni izpolnjena kvota. Sem pa prepričan, da za vsak slučaj pade še kakšen viška. Mogoče tudi kakšen nad 100 kg. Navsezadnje se jim splača. Uporaba mesa in trgovanje z njim ni prepovedano. Prepoved velja samo za kožuh.

  25. demetra pravi:
    25.7.12 ob 09.41

    poišči me srečno

  26. Minka pravi:
    25.7.12 ob 10.57

    U2 ja seveda, pozanimaš se ne, obsojaš pa z lahkoto. Očitno te interesira bolj, kot si misliš, ko ji namenjaš toliko svojega časa in gneva. Jani get a life ali pa se zaposli pri 24.ur, ker ti gre domišljija tako dobro, kot njim, ko je treba pisati pol resnične članke. Če obrnemo drugače - zakaj ji pa ne bi dostavljali? Zakaj pa tebi npr.poštar dostavlja pošto? Kr neki, pojdite raje na sprehod ven ali pa teči, če imate preveč energije, kot da jo pretvarjate v napačne signale in ustvarjate negativno klimo. Že tako ali tako jo je preveč v Sloveniji, raje naredite kaj dobrega za okolico in zase.

  27. jani pravi:
    25.7.12 ob 13.00

    Če bi Jadranka mogoče dobila lasne ali intimne uši, jih ne bi ubila, zato, ker ima nenormalno rada živali. Pustila bi, da živijo na njeni glavi med lasmi in spodaj. Tako, da bi bilo takrat zelo nevarno za druge ljudi, ki bi bili v bližini Jadranke z ušmi.

  28. Minka pravi:
    25.7.12 ob 13.56

    Jani tebi je pa strašno dolgčas v življenju kajne? Boš že vedel, očitno imaš izkušnje tako z ušmi kot z Jadranko...upam vsaj, da v tvoji bližini ni nevarno. Sicer pa pojdi ven na sonce, rumeni trači so ti že načeli možgane ali pa morda kar kakšne uši :P

  29. Mia pravi:
    25.7.12 ob 16.17

    Tudi jaz obsojam ta dogodek. Zivali imajo prav tako pravico ziveti, taksne tezave, pa bi se lahko resevale tudi drugace. Pri nas, pa nismo vec dalec od medsebojnega pobijanja, saj je sovrastvo in pohlep prevelik, zal.

  30. anonimni pravi:
    25.7.12 ob 16.39

    nehite se slinit kako so boge zivali.zakaj pa potem uzivamo meso?Saj meso pridobimo ce ubijemo zival,a ne?ne podpiram pa mucenje in pobijanje zivali kar tako

  31. anonimni pravi:
    25.7.12 ob 20.08

    Popolnoma vseeno je ali ubiti medvedka ali pa odojka ,teh se vsak dan pobije na stotine,sicer pa Jadranka sama pobije na miljone mrčes,ko se vozi z avtom ,živali pa je treba bobijat zato,da imajo njeni ljubljenčki kaj jest.

  32. jani pravi:
    25.7.12 ob 20.34

    anonimni, hvala za tvoje mnenje, jaz točno isto razmišljam kot ti. Če si opazil-a, da sem se malo pohecal v zvezi živali in potem me neka gospa Minka "nadere", ker ni razumela mojega pisanja. To je njena stvar.
    Hvala še enkrat, da točno isto razmišljam kot ti. Lep dan ti želim.

  33. Minka pravi:
    25.7.12 ob 23.50

    Gospa Minka te nič ne nadere ampak odgovarja na tvoje neumestne komentarje. To je pa predvsem tvoja stvar, da se ne znaš izražati tako, da bi bil razumljen. Anonimni, ker očitno ne ločiš razlike med mrčesom in sesalcem predlagam, da greš še enkrat kar v OŠ. Tam namreč to učijo, če pa naučijo pa iz prebranega lahko sklepam, da večino ne. In kot je meni znano je ona veganka, če pa še to ne veš kaj je, pa se najprej informiraj, potem pa napačno sklepaj še naprej. Lep dan želim obema.

  34. naty pravi:
    26.7.12 ob 01.29

    Jadranka,spostovanje!

  35. MICI pravi:
    26.7.12 ob 09.26

    veliko nas je enakih misli in vesela sem zato da podpirate Jadranko HVALA

  36. anonimni pravi:
    26.7.12 ob 18.23

    Sem ogorcen nad tem,ko poslusam kako so bogi medvedi in kako so ljudje cudni in ubijalski ker so usmrtili medvetka!ravnokar pa sem poslusal na porocilih,kako je medved napadel celo druzini,na Kocevskem.ljudje bozi,kaj je bolj pomenbno?Clovesko zivljenje,ali zivljenje enega medveda ki ogroza okolje.jadranki dam za prav,da je proti mucenju zivali-jaz sem tudi.ne dam pa jih za prav da toliko zagovarja zivali ki so zelo nevarne cloveku...to je moje mnenje in pika.pa lahko me obsojate koliko vam pase...nasproti pa zelo rad imam zivali-ne pa take nevarne gorile,ki nikoli ne ves kje te bo napadla?

  37. Felix pravi:
    26.7.12 ob 20.40

    Eno je ubit medveda, ko nekoga napade, recimo v (samo)obrambi, drugo pa kar tako ubit medveda. Medved je sicer res nevarna žival, ampak pri rjavem medvedu kakršnega poznamo v Sloveniji, razen v primeru medvedke z mladiči, ta medved nikoli ne napada kar tako iz ljubega miru. Medvede se da tudi drugače odstranit z določenega teritorija, ampak to lovcem ni v interesu, saj komaj čakajo razne odloke za odstrel, da brezskrbno jagajo in itak vedno ujagajo več kot je predpisanega za odstrel.
    Sem človek in se zavedam, da je človek z razlogom na vrhu prehranjevalne verige in če bi se moral odločat o žrtvovanju človeškega ali živalskega življenja, bi se vedno odločil, da rešim človeško. O tem ni dvoma. Ampak čeprav se poskuša konkreten primer prikazat na ta način, torej medved ali človek, v resnici ni šlo za to. Medved je plenil živali. Posledično je to sicer lahko nevarno za človeka, ampak kot sem že rekel, medveda se da odstranit od nekje na več načinov! Verjamem pa, da se da mlado medvedje meso tudi dobro prodat. Nisem nek fanatičen ljubitelj živali, se zavedam, da je žival žival, mi je pa tudi znano, da se z večino lovcev nima smisla pogovarjat o kakšnih etičnih principih, ker jim je to po večini zelo tuje. So pač privilegiran »klan«, z dovoljenji za ubijanje in nošenje smrtonosnega orožja, njihov plenilski nagon pa je tudi precej bolj izrazit kot pri navadnem mesojedcu.

  38. Minka pravi:
    27.7.12 ob 01.04

    Anonimni koliko ljudi letno ubije alkohol? Cigareti? Droge? Avtomobili? Orožje? Ljudje sami? Pa nič od tega ni prepovedano, nobenega človeškega morilca se (z izjemo v nekaterih držav) ne usmrti. Malo razmisli o tem kaj je zares nevarno človeku! Žival je žival? Ja tako kot je za nekatere ženska ženska, "cigan cigan" in še bi lahko naštevali. Nima smisla razpredati naprej, antropocentrizem pač hudo zaudarja. Človeštvu pa je izjemno težko priznati, da ni krona stvarstva. Z razlogom bo tudi izumrlo, ker se ne zna obnašati in je kot virus.

  39. anonimni pravi:
    27.7.12 ob 08.03

    minka,jaz pa sem povedal svoje mnenje-in mislim da tukile komentiramo jadrankino izjavo ne pa mojo.kako smo slovenci cudni ljudje-se samo upikujemo v tuje zadeve....

  40. xp pravi:
    27.7.12 ob 08.42

    Anonimni,kr tko naprej! Mislim isto kot ti! Naj Jadranka vzame medvede domov!

  41. tia pravi:
    27.7.12 ob 09.29

    Ja apetiti nekaterih so zelo veliki, ustrelijo mladiča, potem se pa čudijo, da medvedka z drugim mladičem kar noče pa noče razumet, da tuki ni dobrodošla in noče stran. Je pač samo žival, ki išče svojega pogrešanega mladiča, ni treba, da si lovec ali nek poznavalec, točno se je vedelo, da bo tako. Zato so tudi ustrelili najprej mladiča, da so se "Veliki" lovci lahko šli jago in še enkrat dokazali svojo kratko pamet in velik ubijalski apetit! Kot je rekel Felix in kot to počno v številnih civiliziranih okoljih, medveda se da tudi uspavat in odpeljat na kraj, kjer ne bo ogrožal nikogar. Konec koncev pa, bi ga lahko odpeljali in spustili tudi v kakšni drugi državi, kjer bi ga sprejeli z odprtimi rokami. Sramota za našo civilizacijo!

  42. jani pravi:
    27.7.12 ob 23.37

    anonimni in xp - strinjam se z vama. Naj res vzame ta Jadranka medvede domov, ali pa naj se preseli v Kočevsko reko ! Kako se bo potem Jadranka razveselila, ko bo prišel medved na njeno dvorišče ???

  43. Felix pravi:
    28.7.12 ob 00.46

    Ja, Minka, žival je žival. In človek je človek. Z razlogom. Kar pa še ne pomeni, da moramo žival mučit, ubijat za hobi itd. Tudi pogrinjka na mizi za družinsko nedeljsko kosilo ne potrebuje, niti štrikanih copatov za zimo. Žival je žival, razumeš? In si zasluži, da živi kot žival. Žal pa ji to pravico pogosto ne kratijo samo lovci ampak tudi kakšni fanatično obsedeni ljubitelji živali, ki so blazno sočutni, človeka, ki nosi krzno ali je meso, bi pa zabodli do smrti.

  44. tina in maja pravi:
    31.8.12 ob 12.50

    ja jadranka prov maš sam neki mi odpiš a ljubiš matija jahna